בלוג NLP

מה זה NLP?

איך אפשר להעביר מסר מבלי להיתקל בהתנגדות אליו

ביום א' האחרון, סיימנו את המחזור השני של סדנת ה NLP – כיצד לשתול מחשבות התגובות של המשתתפים היו יותר מחמות, הן היו מפרגנות ומרתקות כאחד. אחת התגובות המעניינות שחזרה על עצמה גם בסוף המחזור הזה וגם בסוף המחזור הקודם …

קרא עוד

איך ניתן להשפיע דרך שינוי משקפיים?

ביום חמישי האחרון, בעודי קורא את העיתונים בארוח"צ יצא לי לשים לב לאותה הכתבה בשני עיתונים שונים יחד עם זאת, למרות שהכתבות עסקו באותו הנושא בדיוק: ההודעה של נתניהו על ההפחתה על הדלק, מבלי שהוא יידע את שטייניץ הכותרות צעקו …

קרא עוד

איך מכרו לי שירות הובלות – ניתוח תבניות שפה מופלאות של השפעה

אם אתם יודעים או לא יודעים בסופ"ש האחרון ( 24/2/13) עברתי דירה. ואחד הדברים שאני לוקח עימי מהמעבר הזה הוא תהליך המכירה המופלא שעשה לי הבעלים של חברת ההובלות אלופי ההובלות – לירן. כשאני הגעתי, הוא כבר היה לקראת סוף …

קרא עוד

דיקלה מור מראיינת אותי בתכנית: "מאחורי הקלעים של העסקים בישראל

בראיון דיברנו על: האם באמת אפשר לשתול מחשבות מקדמות השפעה? האם זה אתי להשפיע על הלקוחות? איך להתגבר על הנטייה הטבעית של בעל עסק לסלוד מ"למכור"? איך ה NLP יכול לעזור לי בעסק? השיחה כללה הדגמות ומקרי בוחן. ועוד המון …

קרא עוד

למה אי אפשר להאמין לסקרים?

כולם יודעים כבר שהאופן שבו אנו מעבירים את המידע משנה את האופן שבו אנשים תופסים וחווים אותו, אבל האם ידעתם שגם האופן שבו אתם שואלים שאלה מכוון את התשובה לכיוון שאליו אתם רוצים? ד"ר פרנק לונטס, אחד המומחים הגדולים בנושא …

קרא עוד

מה יותר אפקטיבי בהנעת אנשים – המקל או הגזר? ולמה לפעמים הם לא עובדים?

בעודי בונה את המצגת לכנס הקרוב: "כיצד לקרוא אנשים ולהשפיע על החלטות"  נזכרתי שכשעבדתי בחברת הייטק ב-2002 כמנהל מכירות, המנכ"ל היה נכנס למחלקה שלנו ומתוך ניסיון להעלות לנו את המוטיבציה היה אומר: "אתם צריכים להיות שמחים שיש לכם עבודה בתקופה …

קרא עוד

כיצד להפסיק לדחות ולהתחיל לעשות – ראיון ברדיו

היי כולם, הנה עוד ראיון שלי ברדיו, בתכנית של מיכל רמות בראיון הזה עשינו שלושה תהליכים עם שלושה אנשים שונים על מנת להפסיק לדחות ולהתחיל לעשות. ואם נהנתם ותרצו עוד שיטות להפסיק לדחות ולהתחיל לעשות – תוכלו להירשם למדריך החינמי …

קרא עוד

איך הקנקן ולא מה שבתוכו משפיע עלינו לטובה? (וגם לרעה)

מאמר על האופן שבו העטיפה של המוצר שלכם תגרום למוצר שלכם להיתפס כיוקרתי יותר ומשם כשווה יותר כסף.

קרא עוד

מה יותר כבד, קילו נוצות או קילו ברזל? ומה הקשר להשפעה?

האמת היא שבפעם הראשונה ששאלו אותי את זה, בערך בגיל 10, התשובה המיידית שלי הייתה: "קילו ברזל, כמובן",  – התשובה שגררה אחרי צחוק ידעני ואת התשובה: "קילו זה קילו" עד היום אני זוכר את התשובה שנתתי למתחכם, "תעמוד ואני אזרוק …

קרא עוד

זכית בהזדמנות לקבל אייפד 2 או איפון 4 לבחירתך

זה היה המסר שקפץ לי בחלון באחר האתרים שביקרתי… "וואו, זכיתי…. אייפד 2, איזה מגניב" חשבתי לעצמי, "כבר כמה זמן שאני רוצה אחד, והנה הגיע הזמן שלי גם…" (לא שאני צריך אחד, אבל, היי.. אם זכיתי -אז למה לא?) מייד …

קרא עוד