סדנת שירות לקוחות

סדנת שירות לקוחותסדנת שירות לקוחות בשיטת ה – NLP הינה כלי מתאים במיוחד לשיפור ושדרוג משמעותי של תהליכי שירות הלקוחות.
ידוע כי לגייס לקוח חדש הרבה יותר יקר מלשמר לקוח קיים ולכן אנו רואים בשירות הלקוחות חלק בלתי נפרד מהדרכת מכירות.

מהן התוצאות שאפשר לקבל מסדנת שירות לקוחות:

  • שיפור של תודעת השירות באופן משמעותי.
  • פיתוח מיומנויות הקשבה ללקוח והבחנה בדברים שבאמת מניעים אותו.
  • יצירת תקשורת מקרבת עם הלקוחות ומתוך כך יצירת שביעות רצון אצל הלקוח.
  • פיתוח מיומנויות תקשורת ממנפת על מנת להפוך לקוח לא מרוצה ללקוח קונה.

בתהליכי לימוד ותרגול NLP, רוכשים אנשי השירות יכולות להשפיע על הלקוחות בדרכים נוספות על תהליכי שכנוע בלבד.

הצורה והדרך שבה מתנהלות השיחות חשובות לא פחות מתוכן הדברים הנאמרים

ובנושאים אלו ירכשו נציגי השירות מיומנויות יקרות מפז.

במידה ואתם מתעניינים בסדנה זו כדאי לכם לבדוק גם את קורס הדרכת מכירות שאנו מעבירים למנהלים ואנשי שיווק ומכירות ובו אנו עומדים על אומנות המכירה ועקרונותיה.