מסתבר שתת-המודע שלנו מקבל החלטות עד 8 שניות לפני שההכרה יודעת מכך, מכאן שעדיף לתקשר עם תת-המודע מאשר עם המודע כאשר רוצים להשפיע, למכור ולהניע. המשתתפים ילמדו טכניקות השפעה שונות, דרכי תקשורת מתקדמות, טקטיקות להשתלת מחשבות בצורה אתית וכלי השפעה נוספים.
בין התכנים הנלמדים תחת נושא זה:
א. האם וכיצד ניתן באמת לשתול מחשבות
ב. הכרות עם ההבדל בין השפעה, שכנוע ומניפולציה – אתיקה
ג. טקטיקות שונות של השתלת מחשבות בצורה שיחתית
ד. אתיקה בהשפעה ושכנוע להנעה ורתימה
ה. העיקרון הראשון בהשפעה ושכנוע
ו. שרשרת השפעה, הבסיס לכל תהליך השפעה ושכנוע
ז. בניה ושדרוג של תסריטי שיחה