האם יש לך נאום מעליות שיפתח לך דלתות

אתה עומד במעלית והנה נכנס הלקוח הפוטנציאלי שניסית להשיג כבר למעלה משנה.
יש לך 15 שניות ליצור רושם טוב, מה אתה אומר?

"שלום, שמי משה אלמוגי ואני מוכר נכסי דלא-ניידי" או
"שלום, שמי דפנה שמעוני ואני יועצת פיננסית" או
"שלום, שמי יוסף גונזלס, ואני מנהל גיוס עובדים"

עד כמה אתה חושב שהצהרות אלו יביאו לך את הרושם שאתה מעוניין ליצור?
האם הן ייצרו המשך שיחה? האם הן ישיגו לך פגישה? האם הן יביאו לך עוד עבודה?
לא! לא! לא! ולא!!!

והסיבה שהצהרות אלו לא יביאו לך שום תגובה שימושית או עוד עבודה היא כי הן ממוקדות עליך. על מה אתה עושה. ולא ממוקדות על מה שמעניין את הלקוח – או על מה הוא יכול להרוויח מזה, על התועלות.

"אז מה!" – כשאתה יכול לומר "אז מה!" אחרי הצהרה, זו לא תועלת. וזו הסיבה מדוע אינך מגיע למטרתך.

שאלת המרשל:
מהו רווחו של הלקוח?

כאלטרנטיבה משה יכול לומר:
" שלום, שמי משה אלמוגי, אני עובד עם אנשים אשר רוצים להשיג החזרים טובים יותר על נכסייהם, בעודם חוסכים כסף על המיסים. ואני שמח שניתנה לי ההזדמנות לפגוש בך מר כספי. האם יש לך דקה לשיחה קצרה או שתעדיף שאני אצור עימך קשר למשרד ונקבע פגישה מסודרת?"

דפנה יכולה לומר:
"שלום, שמי דפנה שמעוני, ואני עובדת עם אנשים אשר רוצים לצבור הון ע"י השקעתו בבטחונות נמוכי ערך. האם יש לך דקה?"

ויוסף יוכל לומר:
"שלום, שמי יוסף גונזלס, אני עובד עם חברות בצמיחה אשר צריכות למצוא ולגייס אנשים מוכשרים ע"מ לצמוח ולהגדיל את העסק שלהן ולהיות יותר רווחיות ומצליחות. האם יש לך רגע?"

אם תרצו ללמוד יותר כיצד לבנות את נאום המעליות שלכם, תוכלו להזמין את הספר הוירטואלי שלי "לפתוח דלתות עם נאום מעליות מבריק"
להלן הלינק: http://www.succeedinginbusiness.com/catalog/ElevatorSpeech.shtml

הצהרות תועלת:
אני קורא להצהרות אלו "הצהרות תועלת" בגלל שהן מכוונות על התועלות והרווח שאתה מציע ללקוח שלך. בניגוד להצהרות המכוונות על מה אתה עושה.

להלן דוגמה נוספת:
זוהי הביוגרפיה של אחד הספרים שלי:
"ג´פרי ג´. מאיירס הוא אחד מהאנשים הבכירים ביותר בנושאי ניהול זמן ועסקים במדינה (אז מה?!) הוא כתב הרבה בסט-סלרים. (אז מה?!) כמו כן הוא כתב בעיתונים כגון הניו-יורק טיימס, USA Today, Wall Street Jornal, Esquire, People magazine ועוד מגזינים רבים אחרים (אז מה?!)"

במשך שנים השתמשתי בביוגרפיה הזו ולא הבנתי מדוע אני לא מקבל שיחות טלפון.

היום זה כתוב מעט אחרת:
"ג´פרי ג´. מאיירס עוזר לבעלי עסקים, מנהלי תאגידים ומומחי מכירות לנהל את זמנם, לנהל סדר עדיפויות ברור ולהשאר ממוקדים כך שהם יכולים להשיג את מטרותיהם, להגדיל את העסק שלהם ולהיות יותר מצליחים."

ולהלן עוד דוגמה:
אישתי נהגה לומר שהיא מעצבת פנים, היום היא אומרת: "אני עובדת עם אנשים אשר רוצים שיהיה להם בית מעוצב יפה ונוח".

לקוחה שלי שהיא יועצת יופי אומרת:
"אני עוזרת לנשים להראות יפות"

לקוח אחר שלי שהוא יועץ כלכלי אומר:
"אני עוזר לאנשים לשמור על כספם יותר ע"י כך שאני מלמד אותם כיצד לשלם פחות מיסים למדינה"

אם תרצו ללמוד יותר כיצד לבנות את נאום המעליות שלכם, תוכלו להזמין את הספר הוירטואלי שלי "לפתוח דלתות עם נאום מעליות מבריק"
להלן הלינק.
http://www.succeedinginbusiness.com/catalog/ElevatorSpeech.shtml

—————————————————————————–

מיקי ברקל, "לשם שינוי – הצלחה במחשבה תחילה" תהליכי אימון והנחיה להשגיות ומצוינות בעסקים ובחיים בשיטת ה NLP. www.forachange.co.il  נייד: 052-4442133  מייל:mickey@forachange.co.il © ניתן לפרסם, לשכפל, להעתיק, לצלם, להקריא, להקליט ולהעביר לכל אחד, בכל צורה שהיא ובלבד שהמאמר ישאר שלם כולל הקרדיט לכותב המקורי בסוף המאמר – ושיהיה בהצלחה.

אנשים שנהנו מהמאמר הזה קראו גם את הפוסטים הבאים:

Comments

comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *