בעודי בונה את המצגת לכנס הקרוב: "כיצד לקרוא אנשים ולהשפיע על החלטות" נזכרתי שכשעבדתי בחברת הייטק ב-2002 כמנהל מכירות, המנכ"ל היה נכנס למחלקה שלנו ומתוך ניסיון להעלות לנו את המוטיבציה היה אומר: "אתם צריכים להיות שמחים שיש לכם עבודה בתקופה הקשה הזו, יש אנשים שאין להם עבודה, ובכלל השוק בתקופה הזו מאוד קשה. לכן כדאי להתאמץ יותר ולשמור על מקום העבודה ולהצליח בו"
מה שתמיד חיפשתי היה לראות למי הנאום של המנכ"ל, לא הזיז ואת מי זה היה מניע לפעולה.
מכיוון שידעתי שחלק מהאנשים מונעים ע"י המקל, ראיתי איך הם מייד נכנסים למוטיבציה, ומתחילים לעבוד חזק יותר ואפילו למכור יותר כתוצאה מנאום ה-"תיזהרו שלא לאבד את העבודה" של המנכ"ל.
מצד שני, הייתה קבוצה שלא ממש הבינו מה הקטע, אחד החברה אפילו שאל אותי: "אני לא מבין מה המטרה של המנכ"ל, מה הוא רוצה להשיג* כשהוא נואם לנו את זה פעם בשבוע שבועיים? זה הרי לא רלוונטי לאף אחד"
כשבניתי את קורסי ה NLP והתחלתי גם להניע אנשים לפעולה במהלך הקורסים, הייתי מזהה את מי מניע המקל ואת מי מניע הגזר – כי מסתבר שבאוכלוסיה המקל מניע רק 40% מהאנשים, הגזר מניע רק 40% והיתר צריכים גם וגם…
בזכות זה התלמידים נרתמים לתהליכי השינוי עבור עצמם במהלך הקורס ומוכנים לעשות שינויים מרחיקי לכת בחייהם כדי להשיג דברים מסויימים בחייהם (אנשי הגזר) ולהימנע מלחוות דברים בחייהם (אנשי המקל)
כמובן כשמדברים גם וגם, יש יותר סיכויים שנגרום ליותר אנשים מוטיבציה והנעה לפעולה. אבל אם עומד מולינו אדם אחד עדיף שנהיה מדוייקים יותר בתקשורת שלנו כך שניצור שם את מקסימום ההנעה.
הדבר המרתק ביותר ששמתי לב אליו רק בשנה האחרונה היה: שבזכות היכולת שלי לקרוא אנשים – הכרתי את עצמי וגיליתי את ההקשרים שבהם אני איש מקל וההקשרים שבהם אני איש גזר.
הדבר הזה מאפשר לי לשאול את השאלות הנכונות שיניעו אותי ויכינסו אותי למוטיבציה גבוהה בכל נושא שבו אני צריך או רוצה מוטיבציה.
עכשיו תחשבו על המקומות שבהם אתם לא חווים מוטיבציה אבל רוצים או צריכים אותה כדי לסיים משהו, להשיג משהו, להימנע ממשהו ותתארו לעצמכם מה היה קורה שם אם היתה לכם את המוטיבציה לפעול וממה הייתם נמנעים או פותרים אם הייתה לכם המוטיבציה?
ותבחנו את עצמכם – האם אתם אנשי המקל (רוצים לעשות על מנת להימנע מ… או על מנת לפתור בעיות שעלולות לצוץ) או שאתם אנשי הגזר (רוצים לעשות על מנת להשיג תוצאה כל שהיא שמדליקה אתכם) או גם וגם (ואז מה יותר מהשניים באחוזים)
וכל מה שנשאר הוא לשנות את המשפטים שלכם והדברים שעליהם אתם מתמקדים עליהם באותן הסיטואציות ע"מ שתיווצר לכם המוטיבציה לפעול.
כנס "כיצד לקרוא אנשים ולהשפיע על החלטות" יתקיים בשבוע הבא ביום חמישי, והמקומות מתחילים להגמר.
בכנס לא רק שתהיה לכם ההזדמנות ללמוד כיצד לזהות אנשי מקל ואנשי גזר,
כיצד לדבר איתם על מנת להניע אותם (ולהשפיע על ההחלטות שלהם).
נלמד לזהות 5 סוגים שונים של סיווגי "דפוסי התנהגות" על מנת להניע ולהשפיע בקלות
ולהימנע מריבים וחוסר הבנות מצד שני.
זאת ועוד, את הכנס הזה אני עורך עם אחד מאמני הבמה והאשליות הגדולים בארץ, רועי זלצמן, מכיוון שרועי משתמש בידע שלו כאמן במה, טלפטיה ואשליות – בעסקים ובדרך שבה הוא סוגר עסקאות ומניע אנשים לפעולה.
ולכן זו תהיה הזדמנות מעולה עבורך ללמוד כיצד לקרוא אנשים ולהשפיע על החלטות מכיוון אחר, חדש, רענן ושונה מצד אחד ובצורה הנכונה והאפקטיבית מצד שני.
להרשמה לכנס במחיר מגוחך, לקבלת פרטים נוספים ולראות קטעי וידאו עם טכניקות השפעה שונות יש ללחוץ על הקישור הבא:
https://www.telepatia.co.il/influence/index.htm?ref=miki
קדימה הצלוח'ס
מיקי ברקל
נ.ב.
אם נהנתם מהמייל, זה תמיד כיף לשתף וחבריכם יודו לכם ולא יכעסו עליכם שלא העברתם להם, וגם תשאירו תגובה, פרגון או שאלה למטה.. מבטיח להגיב
*נ.ב 2
אם תקראו שוב את השורה המסומנת בהטיה, האם תוכלו עכשיו לשים לב איך הוא שאל את השאלה ואיך זה מצביע על הדפוס האישיותי שלו שם – מקל או גזר?
meitar
27 יונ 2014כתבה קטלניתתתתתת
אני איש גזר-
אבל הבעיה שעכשיו אני עושה דברים בעזרת -מקל -בגלל בנאדם אחר(שותף) -וזה לא טוב ולא מעצים אותי-אבל זה הכרחי בשביל שדברים ילכו..מה אתה ממליץ לי לעשות?
תודה
מיקי ברקל
27 יונ 2014אם אתה איש גזר קיצוני, אתה חייב איש מקל טוב לידך
אחרת זה יעלה לך הרבה יותר כסף! וזמן!
או בשפת הגזר: "אתה תרוויח יותר כסף ותרוויח יותר זמן
אם תקשיב למה שהוא אומר בדרך"
כל מה שעליך לעשות זה רק לדבר איתו בשפה שלו, זה הכל 🙂
קדימה הצלוח'ס
מיקי
meitar
29 יונ 2014תודה רבה 🙂
אעבוד על זה